Registrovat Přihlásit

Jak postupovat, když...

» Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
POZOR!!! Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce (v případě nejasností i naši společnost, kde vám poradíme jak postupovat), v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká pošta: oznamte na jakékoliv pobočce pošty. Česká pošta se řídí "Zákonem o poštovních službách a toto se vztahuje na paragraf 12 odstavec 7/8"
(7) Dokud poštovní zásilka nebo poukázaná peněžní částka nebyla dodána, právo na náhradu škody má odesílatel; po jejím dodání má toto právo adresát.
(8) Právo na náhradu škody nelze postoupit jinému, není-li sjednáno jinak.
Pokud adresát převezme zásilku, která nemá zjevné poškození a je poškozena uvnitř balíku, musí toto reklamovat na pobočce České pošty a musí o tom být sepsán Zápis. Při sepisování může uvést, že postupuje reklamaci odesilateli. Bez tohoto souhlasu nemůže být reklamace uznána a nadále platí, že zákazník převzal zásilku neporušenou a převzetím je i nadále věc v jeho majetku.

PPL: volejte na tel.: 225 331 500

Česká Pošta: volejte na tel.: 840 111 244.

V případě, že tak zákazník neučiní, může dojít k zamítnutí reklamace a není možné od kupní smlouvy odstoupit.
 

» Zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V tomto případě prosím napište na e-mail sicistrojesara@seznam.cz, kde vám individuálně pomůžeme. Prosím do vyřešení tohoto nepoužívejte v tomto případě zboží, nenahrazujte chybějící části neoriginálním příslušenstvím, v tomto případě nebude reklamace uznána.
Vážení zákazníci, víme, že se může stát a omylem dojde k nekompletnímu dodání zboží, zámněně atd. I když máme nastaveny mechanismy kontroly, kdy každou zásilku kontrolují 2 lidé (vychystání, balení), jsme si vědomi toho, že může dojít k omylu. Nově jsme zavedli i nadstandardní systém elektronické kontroly, kdy je každý balík hlídán pomocí kamery v HD kvalitě, takže jsme schopni zjistit, jaké zboží bylo nabaleno, jakou kvalitu balení pracovník použil.  I přes to všechno, pokud se stane problém s nekompletní zásilkou, nebo vznikne záměna zboží, neprodleně nás informujte do 5 dní od dodání zásilky. V případě, že budete zásilku reklamovat pro neúplnost později, nejsme schopni vám pomoci. záznamy z kamer na balení jsou uchovávány po dobu 7 dní včetně sobot a nedělí. Po tomto termínu můžeme pouze zboží porovnat se stavem skladu a v případě, že zboží máme na našem skladu v pořádku, může dojít k zamítnutí vaší reklamace z důvodu, kdy nejsme schopni prokazatelně zjistit problém. Děkujeme za pochopení a velmi vás žádáme o kontrolu zboží ihned..
 

» Chci zboží reklamovat

Kontaktujte servis a popište jim problém, který se zbožím máte. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
V případě velkých spotřebičů nad 50kg nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malých spotřebičů do 50kg je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou. S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Pokud posíláte zboží do servisu, vždy přiložte tyto doklady:
faktura/daňový doklad (kopie)
záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)
Vyplněný reklamační list (.doc, 21kb)

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v 30denní lhůtě. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů, vyplněný reklamační list apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze vám pošleme na účet nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy prostředků, nebo vám částku vyplatíme na naší provozovně.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
na sicistrojesara@seznam.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete prosím opravný (montážní list) a záruční list na naše reklamační oddělení na výše uvedenou adresu, nebo e-mailem na sicistrojesara@seznam.cz
Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté kontaktován a informováni naším reklamačním oddělením o dalším postupu.

Při přebírání pečlivě zkontrolujte, zda je zboží bez viditelného poškození. V případě viditelného poškození zásilky je povinen s vámi dopravce sepsat reklamační protokol. Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že obsah byl přepravou poškozen, upozorněte nás neprodleně (do jednoho pracovního dne) písemně na výše uvedenou adresu.

Je dobré vědět

Jak funguje záruka na zboží?.
Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky kterými se řídí.
Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá?
Seznamte se s reklamačním řádem.
Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě od zakoupení.
 

» Jak objednávat, jednoduchý návod

Vybrali jste si na našich stránkách zboží? Potřebujete vědět přesnou cenu s dopravou? Vložte zboží do košíku, postupně vyplňte všechny informace a zjistěte cenu za zboží, dopravu a slevy. Nemusíte mít obavy, pokud nepotvrdíte posledním krokem objednávku, objednávka se neodešle, pouze vidíte všechny informace.
 
» Po zobrazení košíku, můžete měnit počet kusů objednaného zboží nebo ho odstranit úplně. Lze také přidávat další produkty se zvýhodněnou cenou zaškrtnutím okénka, jestliže zboží, které objednáváte, nějaké nabízí. Pak už jen klikněte na tlačítko "Objednat" v pravém dolním rohu.
 
» V případě, že chcete, aby fakturační adresa byla odlišná od doručovací, odškrtněte políčko "Adresa dodání a fakturační adresa jsou shodné" v okně "Fakturační adresa". Otevře se nové okno "Doručovací adresa".
 
» Fakturační adresu máte nastavenu a nelze ji už dále měnit. Lze ale měnit a doplňovat doručovací adresu, nebo další adresy můžete přidávat průběžně v nastavení účtu. Toto využívají nejvíce firmy, které mají více poboček, nebo soukromé osoby, které si nechávají zboží zasílat domů, nebo do zaměstnání.
» Způsob dopravy - na výběr máte několik typů. Česká Pošta Balík do ruky a PPL jsou varianty klasické, kde je balík doručen rovnou na vaši adresu. Nebo můžete vybrat variantu Osobní odběr PPL ParcelShop, čímž se zobrazí tlačítko výběru výdejních míst, kde si můžete zboží odebrat osobně. Anebo si vyberte osobní odběr na jedné z našich poboček.
 
» Způsob platby - na výběr máte různé způsoby, které se zobrazí v závislosti na typu vaši objednávky. K dispozici je platba převodem (platba zálohovou fakturou, nebo pro ty kdo mají s námi uzavřenu dohodu, faktura se splatností), dobírka, platba kreditní kartou.
 
» Ve spodní části naleznete okno "Souhrn", kde máte stále možnost ještě před odesláním objednávku zkontrolovat, zjistit koncovou cenu, měnit počty kusů atd.

» Pokud od vás nepotřebujeme další informace (např. kreditní kartu), kliknutím na tlačítko "Potvrdit objednávku" objednávku odešlete.
 
Pokud objednávka odešla korektně, jste informováni nejen informací na e-shopu, ale hlavně vám přijde na vámi zadaný e-mail potvrzení, že jsme objednávku obdrželi a že objednávce bylo přidáno tzv. číslo jednací - číslo objednávky. Toto číslo objednávky je pro vás velmi důležité. Díky tomuto číslu jsme schopni vás informovat o stavu objednávky, jsme schopni dohledat platby atd.
Náš systém vám od tohoto okamžiku sděluje, v jakém stavu se objednávka nachází, kdy byla odeslána a kdy bude doručena.
Doufáme, že vám tento popis pomohl pochopit náš systém objednávek, který se snažíme dlouhodobě měnit podle vašich požadavků vás zákazníků a průběžně zlepšovat. Pokud by bylo něco na našem systému nesrozumitelné, nebo byste chtěli doplnit nějakou informaci, prosíme napište nám. Velmi oceníme každý návrh.